Ιανουαρίου 28, 2011

Στόχοι

Άραγε ο στόχος που βάζει κάθε άνθρωπος στην ζωή του να καταλήγει όντως σε αυτό που πραγματικά ήθελε;
ή μπορεί να καταλήξει σε κάτι που δεν περίμενε ποτέ να συμβεί;Πολλές φορές προσδοκούμε τελείως διαφορετικά πράγματα
από αυτά που αντικρίζουμε στην πορεία. Νομίζω πως είναι μεγάλο ρίσκο αλλά από την άλλη αν δεν φτάσεις στο σημείο που
πάντα ονειρευόσουν δεν μπορείς να ξέρεις. Αξίζει να ρισκάρεις τελικά;Και αν δεν είναι όπως το περίμενες;Γίνεσαι απλά κομμάτια και ξεκινάς από την αρχή;Πάντα ρίσκαρα για τα πιο μικρά πράγματα δίχως να σκέφτομαι συνέπειες. Ήταν κάτι πυγαίο που ποτέ δεν είχα αποτρέψει.Ήταν και είναι τρόπος ζωής και ας μην έβγαινε πάντα σε καλό και φυσικά καμία πράξη δεν ήταν εις βάρος άλλων αλλά εις βάρος δικό μου.
Μπορεί να μην πιστεύει κανένας στον στόχο που είχα από παιδί αλλά αυτό δεν με επιρεάζει και ούτε πρόκειται να με αποτρέψει απ'το να προσπαθήσω.Δεν θέλω να δώ τον εαυτό μου ως κάτι διαφορετικό στο μέλλον.Και μέχρι τη τελευταία στιγμή θέλω να παλέψω για τα όνειρα μου.Και ποιά είναι αυτά;Να καταφέρω να ζήσω από αυτό που αγαπάω,την ζωγραφική!Έτσι και αλλιώς δεν ήμουν ποτέ άτομο που επιζητούσε την ποσότητα και πόσο μάλλον την υλική.Αυτό είναι λοιπόν ένα όνειρο ζωής,ο στόχος και η πρόκληση.Πετύχω ή όχι θα ξέρω οτι έκανα αυτό που γούσταρα και κανένας πλέον δεν θα μπορεί να το αλλάξει γιατί θα έχω ήδη ολοκληρωθεί σαν άνθρωπος:)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου